Išvyka į Kėdainius. Nevėžis – Dainava

Sekmadienio rytą, atlikę pilietinę pareigą, įprastoje vietoje susirenka dešimtis Dzūkų Tankų. Nieko nelaukę dviems ekipažais pajudame Kėdainių link. Nors oras nekelia optimizmo – keliaujančių nuotaikos puikios. Gvildendami temas apie Seimo rinkimus, pasiruošimą paskutiniam namų mačui ir komandos rezultatus, likus valandai iki rungtynių, pasiekiame Kėdainius. Laiko turime į valias, tad nusprendžiame aplankyti šio miesto senamiestį. O jame žvarbią ir niūrią sekmadienio popietę – nė gyvos dvasios. Po neilgų paieškų, netoliese randame veikiančią kavinę, kur išbandome vietinę virtuvę. Šiek tiek pasistiprinus, apšildome balsus žygiuojant senamiesčio gatvelėmis. Įdomiausia tai, jog užsieniečių čia sutinkame daugiau nei pačių kėdainiečių.

rsz_14794009_1304049099607881_2075168379_n

rsz_14813499_1304048809607910_950487254_n

Pasiekiame tuščią Kėdainių miesto stadioną ir įsikuriame svečių fanų sektoriuje. Prasidėjus rungtynėms, pradedame palaikymą, kuris, nors ir su pauzėmis, buvo tikrai neblogas. Palaikymo lygį dar labiau padidina apylygis dainaviečių žaidimas ir Luko Baranausko įvartis į kėdainiečių vartus, kurį pažymime su pyro. Petraukos metu vieniems besidarant nuotraukas FB cover‘iams, kiti surengia fotosesiją su prie pat tribūnos pravažiuojančiais traukiniais.

rsz_14794019_1304048629607928_1863204410_n

Antrąjį kėlinį pradedame taip pat aktyviai kaip ir pirmąjį. Tiesa, neilgam, nes jau trečiąją kėlinio minutę Nevėžis realizuoja 11 metrų baudinį į alytiškių vartus. Palaikymo lygis dar labiau suprastėja po 15 minučių, kuomet apgailėtinai sužaidžia mūsų komandos vartininkas ir praleidžia antrąjį įvartį. Neslėpdami apmaudo bandome ir toliau kurti palaikymą. Tačiau dainaviečių tai neįkvepia ir išvystame dar vieną komandos pralaimėjimą. Po mačo – paplojame tiems, kurie šiandien atidavė visas jėgas (Šalkauskai, kur buvai tu?) ir nekokiomis nuotaikomis paliekame stadioną. Tiesa, pakeliui nustebina keli vietiniai kėdainiečiai, padėkoję ir paspaudę rankas už tai, jog nesustojame palaikyti savo mylimos komandos.

rsz_14801097_1304048682941256_601234070_n

Apsilankę vietos prekybos centre, judame gimtojo miesto link. Kelionė atgal rami ir be sustojimų, tad nepraėjus nė dviems valandoms, pasieiame Alytų, kur paskutinieji ultros, spėja atiduoti balsus už savo favoritus ir atsisveikina iki kito savaitgalio.

Primename, jog jau RYTOJ, Dzūkų Tankų laukia paskutinė sezono išvyka į svetingąjį Panevėžį, kur kartu švęsime ir 15-ąjį Dainavos palaikymo bendruomenės gimtadienį! BŪK TO DALIMI – PRISIJUNK PRIE DZŪKŲ TANKŲ! Išvyksime 9 valandą nuo „Dzūkijos“ viešbučio aikštelės.